۲۱۰ گاردریل در محور‌های ارتباطی مهاباد ساماندهی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد از ساماندهی ۲۱۰ گاردریل در محور‌های ارتباطی مهاباد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

رحمت نویدی نیا گفت: راهداران این اداره از ابتدای سال جاری تاکنون خدمات و پروژه‌های متعددی را برای ایمن سازی محور‌های ارتباطی مهاباد در راستای کاهش سوانحات و تصادفات جاده‌ای انجام داده اند که جمع آوری یا تعمیر ۱۴۰ گاردریل و نصب ۷۰ گاردریل دیگر، ۱۷ کیلومتر ترانشه برداری در پیچ‌ها و در راستای حذف نقاط کور، ۲۷۰ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۱۳۸ کیلومتر خط کشی از جمله آن است.

 وی گفت: در این مدت پاکسازی و تسطیح حریم ۵۵ کیلومتر از محور‌های شهرستان، نصب ۱۸۷ عدد تابلو و علائم و جمع آوری، بازسازی و تعمیر ۲۹۰ عدد تابلو و علائم دیگر و نیز تعمیر و نصب ۷۲ عدد چراغ چشمک زن انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد گفت: تنقیه ۱۹ عدد پل، تعمیر ۱۶۵ عدد چراغ روشنایی یا تابلو برق، ۶۰ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۴۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزان حریم راه، ۱۱۰۰ تن نخاله برداری و نصب ۵۰ عدد نیوجرسی مفصلی بتنی از سایر کار‌های انجام گرفته اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد در طول آغاز سال جاری تاکنون بوده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.